Černá skříňka postdigitální fotografie
Tereza Špinková knižní recenze říjen 2021
„Výpočetní fotografie funguje nejen v roli fotografa, ale také foto editora. Algoritmus vybírá nejen nejvhodnější technické řešení, ale také nejvhodnější záběr, a z fotografa se tak stává s trochou nadsázky pouhý živý stativ.“
![lab.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4016/2983_c110944b5104f1103f331c40ce081af6_full.jpg)
![Uhlˇ_01_celkově pohled do věstavy_foto_Jakub Hrab (4).jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4473/4827_f0818aeaceca3c603093f60ce5d3a89a_small.jpg)
Uhlí patří pod zem. Nebo do galerie
Tereza Špinková recenze říjen 2023
„To podstatné již není vidět,“ cituje kurátorka Magdalena Deverová filozofa Paula Virilia v souvislosti s dílem Magdaleny Jetelové. Ta je jednou z umělkyň, jejichž práce jsou do konce října prezentovány v Galerii moderního umění v Roudnici nad Labem na výstavě...
![Masak.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4208/3885_6eb38ab2f00fdb5437fb6e05962f4287_small.jpg)
Zůstat věrný ostrůvkům svobody
Martina Hrabová knižní recenze červen 2022
V době uzávěrky červnového čísla tohoto časopisu oslavil architekt Miroslav Masák své devadesáté narozeniny. Jeho energickou a stále svěží přítomnost jsme mohli zaznamenat v rámci řady publikací, veřejných setkání i v rozhovorech v médiích.
![krKR56.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/2/1340_ebd775656b08493c685273759894a386_small.jpg)
Svéráz slovenské sorely
Milan Pech knižní recenze listopad 2019
Kdo viděl výstavu Prerušená pieseň: Umenie socialistického realismu 1948–1956, která se v roce 2012 odehrála ve Slovenské národní galerii v Bratislavě, litoval, že k ní kromě stručného průvodce výstavou nevyšla obsáhlejší publikace. Prerušená pieseň byla pro slovenskou...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?