Fotografie v zakletém prostoru

Tereza Hrušková recenze prosinec 2016

Alena Kotzmannová v GHMP / Práce Aleny Kotzmannové je často, ať již výtvarnými kritiky, či jí samotnou, spojována s kladením otázek po skutečném a neskutečném ve viděné realitě. Pro její přístup je rovněž typická konfrontace fotografovaných obrazů s rozličnými materiály jejich nosičů a se specifickým výstavním prostředím. Z těchto důvodů se prostor barokního Colloredo-Mansfeldského paláce může zdát jako ideální jeviště pro prezentaci její práce. Toho, že se však současně jedná o těžkou rukavici vhozenou do bitevního pole, si byla autorka dobře vědoma a v rozhovoru pro Český rozhlas popsala svůj prvotní pocit slovy, že „když procházela poprvé jednotlivými sály, tak měla dojem, že výstava už je hotová“.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné