Grafika, která prodává

Dagmar Koudelková design září 2007

Knihy, noviny a časopisy, firemní tiskoviny, výroční zprávy, propagační letáky a katalogy, obaly, plakáty a billboardy ovlivňují náš život více, než jsme mnohdy ochotni připustit. Kvalitu jejich provedení sice vnímáme často jen podvědomě, přece bereme mnohem raději do rukou hezkou, dobře graficky upravenou publikaci, kupujeme výrobky, které nás zaujmou pěkným vtipným obalem, a obracíme se na firmy, jejichž firemní kultura svědčí o profesionálním přístupu. Jak velké procento z celkového počtu všech prací však tvoří ty, které lze považovat za kvalitní, kultivované, nápadité? Nejsou v dnešní době v převaze spíše reprezentanti oné druhé roviny, v níž vládne kýč, nevkus, formální přebujelost a násilná přehnanost?

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné