Kam s radioaktivními sochami?

Jan Wollner recenze březen 2020

Pohled sklouzávající z displaye notebooku ke knihám srovnaným na poličkách okolo nabádá k položení úvodní otázky: Proč jsou na hřbetech některých z nich jména rodin, Dientzenhoferové, van Eyckové atd., a na jiných pouze jednotlivců, když i oni často mívali umělecké předky? Kdy, jak a proč se odehrála principiální změna v umělecké i životní praxi mladých lidí, kteří už nepokračovali v práci svých rodičů, ale často se vůči ní naopak vymezovali?

5Y0A5806.jpg

Martin Zet: Sochař Miloš Zet – Zdi, sokly a makety, pohled do výstavy, Dům umění města Brna, 2020, foto: Hynek Alt

5Y0A6150.jpg

Martin Zet: Sochař Miloš Zet – Zdi, sokly a makety, pohled do výstavy, Dům umění města Brna, 2020, foto: Hynek Alt

5Y0A6211.jpg

Martin Zet: Sochař Miloš Zet – Zdi, sokly a makety, pohled do výstavy, Dům umění města Brna, 2020, foto: Hynek Alt

5Y0A5730.jpg

Martin Zet: Sochař Miloš Zet – Zdi, sokly a makety, pohled do výstavy, Dům umění města Brna, 2020, foto: Hynek Alt

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získejte
roční předplatné
za 1100 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Koupit předplatné