Místo univerzálního vědění máme dnes síť
Martin Blažíček rozhovor zima 2019
S Michaelem Bielickým jsme mluvili v ZKM Karlsruhe o jeho současné retrospektivní výstavě, osmdesátých letech v New Yorku, porevoluční atmosféře na AVU, pedagogice nových médií i o nové roli uměleckých muzeí a naplněných vizích technooptimismu přelomu milénia.
Michal Bielický: Perpetuum mobile, pohled do výstavy, ZKM Karlsruhe, 13. 10. 2019 - 8. 3. 2020.
Michal Bielický: Four Seasons, videoinstalace, 1984
Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995
Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995
Politika zvuku
Martin Blažíček recenze červen 2024
Definovat umění skrze médium nepředstavuje v dnešní výstavní praxi zrovna nejpopulárnější kurátorský postoj.
Nam June Paik a televize v dějinách videoartu
Martin Blažíček zahraničí duben 2020
Stedelijk Muzeum v polovině března zahájilo ve stínu pandemie soubornou výstavu Nam June Paika The Future is Now. Dosud nejambicióznější prezentace Paikova díla se do Amsterodamu přesunula po premiéře v Tate Modern, globální výstavní turné má pokračovat v Chicagu, San Franciscu a
Vojtěch Radakulan
Martin Blažíček portfolio listopad 2022
Virtuální prostor 3D animací se v posledních letech stal samozřejmou součástí výtvarného provozu. Po mnoha letech vývoje modelovacích technologií, zrychlování a zlevňování je hardware konečně dostupný široké vrstvě umělců i jejich diváků.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?