Místo univerzálního vědění máme dnes síť
Martin Blažíček rozhovor zima 2019
S Michaelem Bielickým jsme mluvili v ZKM Karlsruhe o jeho současné retrospektivní výstavě, osmdesátých letech v New Yorku, porevoluční atmosféře na AVU, pedagogice nových médií i o nové roli uměleckých muzeí a naplněných vizích technooptimismu přelomu milénia.


Michal Bielický: Perpetuum mobile, pohled do výstavy, ZKM Karlsruhe, 13. 10. 2019 - 8. 3. 2020.

Michal Bielický: Four Seasons, videoinstalace, 1984

Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995

Michal Bielický: Exodus, on-line performance, 1995

Nam June Paik a televize v dějinách videoartu
Martin Blažíček zahraničí duben 2020
Stedelijk Muzeum v polovině března zahájilo ve stínu pandemie soubornou výstavu Nam June Paika The Future is Now. Dosud nejambicióznější prezentace Paikova díla se do Amsterodamu přesunula po premiéře v Tate Modern, globální výstavní turné má pokračovat v Chicagu, San Franciscu a

Vojtěch Radakulan
Martin Blažíček portfolio listopad 2022
Virtuální prostor 3D animací se v posledních letech stal samozřejmou součástí výtvarného provozu. Po mnoha letech vývoje modelovacích technologií, zrychlování a zlevňování je hardware konečně dostupný široké vrstvě umělců i jejich diváků.

Sázka na jistotu
Martin Blažíček recenze říjen 2020
Olga Karlíková je v kontextu českého umění pravděpodobně odsouzena k neustálému objevování. I přesto, že její práce byla po roce 1990 představena na desítkách výstav prakticky ve všech významných výstavních prostorech u nás, také aktuální retrospektiva v Museu Kampa si...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?