Permanentní krize uměleckoprůmyslových expozic

Klára Peloušková výstava únor 2022

Nově otevřená stálá expozice designu Moravské galerie v Brně nazvaná ART DESIGN FASHION vyvolala celou sérii kritických polemik o aktuálním smyslu a možnostech uměleckoprůmyslových expozic. Text teoretičky designu Kláry Pelouškové s odstupem nahlíží jak brněnskou výstavu, tak diskusi, kterou vyvolala.

stálá expozice Black & Light Depo (1)a.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Black & Light Depo, foto: MG

instalace Krištofa Kintery Démon růstu (1)b.jpg

Krištof Kintera: Démon růstu, instalace z balonů, balonků a míčků různých velikostí ve vstupní hale Uměleckoprůmyslového muzea Moravské galerie v Brně, foto: MG.

stálá expozice Design 2000+ (1)c.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Design 2000+, foto: MG

ST6245_1a.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Jeskyně: Panorama designu, foto: MG

stálá expozice Design 2000+ (8)e.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Design 2000+, foto: MG

stálá expozice Design 2000+ (9)f.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Design 2000+, foto: MG

stálá expozice Móda 2000+ (4)h.jpg

Stálá expozice ART DESIGN FASHION, sekce Móda 2000+, foto: MG

výstava Jiří Pelcl Design (5)c.jpg

Výstava Jiří Pelcl Design, foto: MG

výstava Lucie Koldová LIGHTNESS (10)g.jpg

Výstava Lucie Koldové LIGHTNESS, foto: MG

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Koupit předplatné