Příliš mnoho odkazů
Tereza Rudolf recenze červen 2018
Lucia Sceranková v pražské pobočce Zahorian van Espen / Provázání všeho se vším: Obelisk – sluneční hodiny – kresba světlem – fotografie anebo odlitky rukou – Rodin – index – fotografie. Popis výstavy Lucie Scerankové vytváří citační kolotoč, ze kterého se může až točit hlava. Na druhou stranu jsou to právě řetězce asociací zmáčknuté do komorního formátu černobílé fotografie, které dělají práci Scerankové potenciálně atraktivní pro soukromé sběratele.

Úklid jednoho archivu: Josef Sudek v labyrintu vlastní fotografie
Tereza Rudolf výstava červenec 2020
Do konce září potrvá objevná výstava Fešandy ze šuplíků: Sudek a sochy v pražském Domě fotografie (GHMP). Spolu s doprovodnou publikací představuje závěrečný výstup pětiletého výzkumného projektu Ústavu dějin umění Akademie věd, který se zaměřil na Sudka jako

Po stopách vlastného tieňa
Tina Poliačková recenze zima 2019
„Čím víc brzdím, tím víc prachu zahaluje můj hněv. Zapomenutý a nedořešený věci žádaj o svý místo, nechat je vysušit na slunci a jejich prach rozsypat po všech těch místech, vrátit jim to zpátky. Mám spoustu nezničitelných zážitků,“ rezonujú slová (anti)hrdinu na...

Mramorové schody a oranžový vztek
Michal Novotný recenze únor 2020
V polovině ledna skončilo 9. trienále současného umění v Moderní galerii v Lublani s podtitulem Mrtvé a živé (Dead and Alive), jediná loňská mezinárodní přehlídka kurátorovaná českým kurátorem.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?
Získat předplatné