The Art of Advertising: George Lois on Mass Communication

Pavla Pauknerová vizuál květen 2018

Publikace The Art of Advertising (1977) je monografií George Loise (nar. 1931), prominentního amerického uměleckého ředitele, jehož nejvýraznější práce spadají do období šedesátých let 20. století – do éry „nové reklamy“. Reklama dokázala v této etapě plně přijmout nové médium televize a naplno využít potenciál fotografie a moderních reprodukčních technik; agentury nespoléhaly výhradně na výzkum cílové skupiny, ale pokoušely se zákazníky oslovit kombinací ironie a přímočaré obrazovosti. George Lois, jeden z pionýrů „nové reklamy“, se nejvíce proslavil titulními stránkami magazínu Esquire. Ve svých pracích dokázal spojit postupy výtvarného umění, neústupnou vizi a – jak sám říkal – „velký nápad“. Jeho reklamní kampaně se vyznačují břitkým vtipem, originalitou a na svou dobu revoluční výtvarnou formou. Publikace je téměř kompletní antologií Loisových prací, přičemž každá z nich je autorem okomentována.  

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné