Jen pro pamětníky?

Milena Bartlová poznámky k (dějinám) umění září 2016

Martin-Gropius-Bau v Berlíně nabízela letos v létě tři politické výstavy. Mezi velkoformátovými fotografiemi umělých světů Příroda & politika Thomase Strutha a skvělou přehlídkou Jihoafričana Williama Kentridge No it is! zabírala druhé patro rozsáhlá výstava Hlasy odporu: umění v NDR 1976–1989. Letos uplynulo čtyřicet let od doby, kdy východoněmecký režim odebral občanství protestnímu zpěvákovi Wolfu Biermannovi, aby se zbavil jeho přímého působení, a toto datum vybrali autoři výstavy jako mezník disidentského umění v bývalé NDR.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné