Malíř zahradníkem
Jan Zálešák recenze březen 2009
Daniel Pitín v Hunt Kastner Artworks / V tiskové zprávě k výstavě Men in the Garden / Muži v zahradě přirovnává Daniel Pitín (1977) stavbu svých obrazů k řízenému chaosu, v němž vzniká architektura zahrádkářských kolonií. Materiál, který by byl jinak považován za odpad, se tu najednou nabízí k novému využití, vycházejícímu z prázdných míst ve struktuře. V tomto ohledu pracuje nám všem dobře známý zahrádkář-kutil-architekt stejně jako paměť, která dosazuje obrazy do celku, v němž se nutně stále objevují mezery, a vytváří tak nepropustnou clonu dělící vědomí od nevědomí.
Když se figura stane médiem
Jan Zálešák recenze září 2017
Volné pokračování Neklidné figury v GHMP / Malba, kresba nebo fotografie jsou slova, která automaticky vyvstávají na mysli, když se v souvislosti s výtvarným uměním použije pojem „médium“. Kurátorka Galerie hlavního města Prahy Sandra Baborovská připravila pro prostory...
Nutný soubor produktů
Jan Zálešák recenze květen 2017
Přípravný portrét Mladé dívky v Ostravě / „Bez oddechu doháníme formu, hašteříme se s jinými lidmi kvůli stylu, kvůli našemu způsobu existence, a ať jedeme tramvají, jíme, bavíme se, odpočíváme, nebo něco zařizujeme – vždycky a bez ustání hledáme formu a kocháme...
Krajina a území
Jan Zálešák recenze říjen 2016
Václav Stratil ve Fait Gallery / V září otevřela brněnská Fait Gallery třetí blok výstav na nové adrese Ve Vaňkovce 2, kde počátkem tohoto roku vystřídala galerii spojenou se jménem Richarda Adama (RAG, dříve Wannieck Gallery), jež ve spektakulárních prostorách bývalé...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?