Malíř zahradníkem

Jan Zálešák recenze březen 2009

Daniel Pitín v Hunt Kastner Artworks / V tiskové zprávě k výstavě Men in the Garden / Muži v zahradě přirovnává Daniel Pitín (1977) stavbu svých obrazů k řízenému chaosu, v němž vzniká architektura zahrádkářských kolonií. Materiál, který by byl jinak považován za odpad, se tu najednou nabízí k novému využití, vycházejícímu z prázdných míst ve struktuře. V tomto ohledu pracuje nám všem dobře známý zahrádkář-kutil-architekt stejně jako paměť, která dosazuje obrazy do celku, v němž se nutně stále objevují mezery, a vytváří tak nepropustnou clonu dělící vědomí od nevědomí.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné