Pohled zvenčí je vždycky deformovaný

Terezie Zemánková rozhovor říjen 2014

S Evou Koťátkovou o pravidlech, mřížích a art brut / Patří mezi nejúspěšnější české umělce mladší generace. Její instalace zabývající se školstvím, výchovou a jejich deformujícím vlivem na člověka měli možnost vidět diváci v Polsku, Německu či Velké Británii; a to mluvíme jen o samostatných výstavách. Ve svých posledních projektech se obrací do nitra osobnosti a soustředí se na jevy, které člověka sužují zevnitř – běsy, fóbie, duševní nemoci a s nimi spojený fenomén léčeben a ústavů. Zájem o meandry lidské psychiky ji dovedl k art brut, kterému zasvětila i svoji disertační práci.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné