Přišel čas vydat se na periferii
Martin Drábek recenze září 2020
Od pokladny k prvnímu plátnu je třeba vykonat relativně dlouhou cestu úzkými bílými chodbami a nakonec schodištěm, které je svojí skromností poněkud stresující. To, že jste se ztratili a že míříte někam do zcela bezvýznamných a zastrčených místností, vás tady totiž napadne velmi brzy.

Ivana Lomová: Ve městě, pohled do výstavy, DOX, 2020, foto: Jan Slavík


Ivana Lomová: Byty, 2020

Ivana Lomová: Světlo za vraty

Únik z portrétu
Martin Drábek recenze červenec 2022
Do uměleckého provozu vstoupila Markéta Othová v roce 1993, tedy hned po ukončení studia na Vysoké škole uměleckoprůmyslové. Od počátku se věnovala především fotografii, přestože byla v tomto médiu autodidaktem. Dnes, po bezmála dvaceti letech kariéry, je v takové pozici, že...

Anatomie antropocentrické sebelítosti
Martin Drábek září 2024
Z vizuálního hlediska jsou tato díla téměř dokonalými produkty. Velká plátna precizně napnutá na kvalitních rámech, pokrytá nekompromisně expandujícími těly, hladkými, lineárně ohraničenými plochami a nekomplikovaně strukturovanou škálou užitých barev.

Josef Mladějovský
Martin Drábek portfolio červen 2021
Zvuková stopa pojmu pravda je úsečná a jednoznačná, jeho vnitřnosti ale až zbytečně komplikované a jeho časté používání tak logicky vyvolává nervózní napětí. Josef Mladějovský o pravdě mluví často. Jen tak mimochodem, jako by si vůbec neuvědomoval, co činí.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?