Selhání autoimunity
Edith Jeřábková recenze červenec 2009
Spodní proud v Rudolfinu / Výstavou jsem byla zklamaná, a to netrpím (nebo si alespoň myslím, že ne) předsudkovým syndromem. Naopak, byla jsem zvědavá, co lze z plánované konstelace autorů vytvořit. Už dobu mě nebaví jasné koncepty, kde jednotliví autoři spolu sedí již od prvopočátku. Dílo Jiřího Straky jsem skoro neznala nebo spíše z doslechu, Martina Edera jsem měla uloženého z období začátku tisíciletí a Jonathana Meeseho jsem před pár lety, asi jako všichni, trochu zbožňovala a teď ho vnímám již jako klasika. Josefa Bolfa samozřejmě všichni známe.
Viktorie Valocká
Edith Jeřábková portfolio červen 2017
Je finalistkou Ceny Jindřicha Chalupeckého, nemluví zbytečně, ale vždy k věci a často s ironií, aby snad nebyla nuda. Proměny v její práci přicházejí plynule z neustálého experimentování s technikami a materiály i záměrně, z negace a touhy po destrukci hodnot, ustavených jí
Barbora Kleinhamplová
Edith Jeřábková portfolio listopad 2015
V jednom z rozhovorů v knize Kdo je to umělec, která je čerstvým výsledkem spolupráce Barbory Kleinhamplové (dále BK) s Terezou Stejskalovou (dále TS), Boris Buden připomíná řečnickou otázku Margaret Thatcherové „Tak kde je ta vaše společnost?“. Podobně jako se v knize...
Metajazyk pro normální lidi
Edith Jeřábková recenze červenec 2007
Hrubý domácí produkt v Městské knihovně v Praze / To, co na výstavě překáží, je jen dalším hrubým domácím produktem.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?