Stejné, ale jiné
Edith Jeřábková recenze září 2008
6. Bienále mladého umění v GHMP / Posmrtná maska Karla Císaře z plakátu Bienále mladého umění na fasádě Domu U Kamenného zvonu může v těchto dnech posloužit zároveň jako memento působení a čerstvého propuštění bývalého ředitele GHMP Karla Srpa. Nadnesená designérská poznámka (P. Bosák, R. Jansa, R. V. Novák) k eminentnímu vztahu kurátora Karla Císaře k bienále mladých tímto ztrácí jen onu humornou polohu. Toto vážné založení letošního bienále nepřímo potvrdila i jeho doprovodná akce, divadelní představení Jiřího Havlíčka, Filipa Cenka a Johany Švarcové Triumf smrti (soundtrack). Scény ze skutečného života, jež reaguje na eroticky provokativní dílo italského básníka a válečného hrdiny Gabriela d‘Annunzia. Živé obrazy a mrtví herci vypovídají cosi o přežití.
Viktorie Valocká
Edith Jeřábková portfolio červen 2017
Je finalistkou Ceny Jindřicha Chalupeckého, nemluví zbytečně, ale vždy k věci a často s ironií, aby snad nebyla nuda. Proměny v její práci přicházejí plynule z neustálého experimentování s technikami a materiály i záměrně, z negace a touhy po destrukci hodnot, ustavených jí
Barbora Kleinhamplová
Edith Jeřábková portfolio listopad 2015
V jednom z rozhovorů v knize Kdo je to umělec, která je čerstvým výsledkem spolupráce Barbory Kleinhamplové (dále BK) s Terezou Stejskalovou (dále TS), Boris Buden připomíná řečnickou otázku Margaret Thatcherové „Tak kde je ta vaše společnost?“. Podobně jako se v knize...
Metajazyk pro normální lidi
Edith Jeřábková recenze červenec 2007
Hrubý domácí produkt v Městské knihovně v Praze / To, co na výstavě překáží, je jen dalším hrubým domácím produktem.
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?