Vojtěch Radakulan
Martin Blažíček portfolio listopad 2022
Virtuální prostor 3D animací se v posledních letech stal samozřejmou součástí výtvarného provozu. Po mnoha letech vývoje modelovacích technologií, zrychlování a zlevňování je hardware konečně dostupný široké vrstvě umělců i jejich diváků.

Vojtěch Radakulan: Období osamělých směn aneb nejdražší muzeum na světě, 2022, Windows aplikace, 3D tiskový filament, kresba, digitální tisk, součást výstavy laureátů Ceny Jindřicha Chalupeckého pro rok 2022

Vojtěch Radakulan: Mlha, screenshot z počítačové hry, 2020

Vojtěch Radakulan: Song for the Deaf, záběr z animovaného videa, FullHD, 14 min 15 s, 2019

Vojtěch Radakulan: Visitors, screenshot z počítačové hry, 2020

Vojtěch Radakulan: 13th District Party HQ, záběr z animovaného videa, 2020

Místo univerzálního vědění máme dnes síť
Martin Blažíček rozhovor zima 2019
S Michaelem Bielickým jsme mluvili v ZKM Karlsruhe o jeho současné retrospektivní výstavě, osmdesátých letech v New Yorku, porevoluční atmosféře na AVU, pedagogice nových médií i o nové roli uměleckých muzeí a naplněných vizích technooptimismu přelomu milénia.

Nam June Paik a televize v dějinách videoartu
Martin Blažíček zahraničí duben 2020
Stedelijk Muzeum v polovině března zahájilo ve stínu pandemie soubornou výstavu Nam June Paika The Future is Now. Dosud nejambicióznější prezentace Paikova díla se do Amsterodamu přesunula po premiéře v Tate Modern, globální výstavní turné má pokračovat v Chicagu, San Franciscu a

Sázka na jistotu
Martin Blažíček recenze říjen 2020
Olga Karlíková je v kontextu českého umění pravděpodobně odsouzena k neustálému objevování. I přesto, že její práce byla po roce 1990 představena na desítkách výstav prakticky ve všech významných výstavních prostorech u nás, také aktuální retrospektiva v Museu Kampa si...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?