Xenobiologický environment v Hyde Parku
Martin Vrba zahraničí červen 2022
Dominique Gonzalez-Foerster je francouzská experimentální umělkyně střední generace, která své akademické vzdělání získala především na Institut des Hautes Études en Arts Plastiques v Paříži. Ve svých dílech se od 90. let věnuje zkoumání smyslových a kognitivních způsobů, jak se k sobě mohou vztahovat těla i prostory nebo organický svět a svět práce.
![int.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4203/3869_c95cd64d4a899e8441dbd13c23723c7d_full.jpg)
Dominique Gonzalez-Foerster, Martial Galfione, Mike Gaughan: Metapanorama, 2022, pohled do instalace, Alienarium 5, Serpentine South, Londýn, foto: Hugo Glendinning
![sliz.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4203/3871_05f2e34e883741da991c285724c307b7_full.jpg)
![moucha.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4203/3872_ee875b835b7471ff2f058695106ed725_full.jpg)
![drat.jpg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4203/3870_0f30a081784ea182c8af26ad6daf4b19_full.jpg)
![MG_1013.jpeg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4101/3389_a7e14f0ac28854e436804e17216769ec_small.jpeg)
Mauzoleum proletariátu
Martin Vrba recenze únor 2022
Úvodní věta Komunistického manifestu „Evropou obchází strašidlo – strašidlo komunismu“ je ne zcela věrným překladem původního německého originálu, vydaného Marxem, Engelsem a skupinou německých revolucionářů v Londýně roku 1848.
![055_FF12_VP02856.jpeg](https://img.artantiques.cz/userimages/news/4265/4140_37eb324b9ca1981020b65a25fcf58d5a_small.jpeg)
O podrývání nacionalismu ve vizuální kultuře
Martin Vrba recenze říjen 2022
Dvanáctý Fotograf Festival s podtitulem „Nikdo sem nepatří víc než vy“ se zabývá nárůstem nacionalismu, pravicového extremismu a populismu, s nímž se Evropa, Českou republiku nevyjímaje, v posledních letech stále více potýká. Letošní ročník, který kurátorsky připravily...
Ontologické šarlatánství s celerem
Martin Vrba recenze duben 2018
Jakub Jansa ve Fotograf Gallery a v GAMU / Co by Duchamp dělal dnes? S největší pravděpodobností pokud možno nic, a to nejen proto, že jeho původní umělecké gesto mezitím ve světě umění zdomácnělo, ale snad i z toho důvodu, že uprostřed frenetické aktivity, postupující...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?