Design nalezen!

text redakční zprávy leden 2007

Cenu Ogilvy CID 2006 za tvůrčí počin v oblasti corporate design si rozdělili  posluchači pražské AVU a VŠUP. Porota složená z renomovaných pedagogů a designérů se letos rozhodla ocenit hned dva návrhy: jednotný vizuální styl festivalu studentských filmů  Fresh Film Fest 2006, jenž je dílem Adély Svobodové a Pauline Kerleroux, a návrh vizuálního stylu pro 22. ročník Bienále grafického designu v Brně od Libora Jelínka.

„Návrh vizuálního stylu  mezinárodního studentského filmového festivalu od Adély Svobodové zvítězil i proto, že se ho velmi kvalitně a i ve značném rozsahu, podařilo zrealizovat. Varianty plakátů či samolepek, využívající tvarosloví firem rozsévajících po světě ´fresh´ ovoce a ´fresh´ zeleninku, byly vidět téměř na každém kroku,“ říká porotce Petr Babák, vedoucí Ateliéru grafický design a nová média na VŠUP, v němž byla  Adéla Svobodová (jinak studentka AVU) na stáži.

Práce Libora Jelínka zůstala jen ve formě akademického cvičení. Porotci v jeho případě vyzdvihli zejména novátorský přístup, s jakým k zadání přistoupil. „Libor Jelínek nás vlastně vyzývá, abychom design hledali všude kolem sebe – jde o to umět se na věc dobře podívat,“ říká zakladatel soutěže, ředitel kreativní agentury  Ogilvy CID Michal Richtr.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné