Díl 1. – O firemním názvu aneb Jak jsme si to neulehčili

Antonín Novák ze života architekta únor 2012

Nebyl to dobrý nápad. Zpočátku jsme ale byli nadšeni jeho nezvyklostí a originalitou. Byl výjimkou v označení ateliérů běžně odvozovaných od počátečních písmen příjmení jejich zakladatelů. A logo vytvořené z oné nic neříkající zkratky jsme si sami graficky upravili tak, aby připomínalo protáhlé fonty první republiky – jako výraz kontinuity se slavnou etapou brněnské architektury dvacátých let. To vše se nám začátkem devadesátých let líbilo. A trochu zlomyslně jsme se tetelili nad marnou snahou našich kolegů dopátrat se smyslu oněch písmen, který jsme prohlásili za firemní tajemství.

VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ

Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.

Přihlásit se

Nemáte předplatné? A chcete číst dále?

Získat předplatné

Získejte
roční předplatné
za 885 Kč

10 tištěných čísel

365 dní online verze

Členská karta ARTcard

Získat předplatné