Prázdnota detailů
Radek Wohlmuth recenze říjen 2015
Ivana Lomová ve Špálovce / Může se zdát, že Ivana Lomová (1959) maluje to, co vidí, ve skutečnosti ale na svých obrazech zachycuje především to, co vyfotila. Na základě fotografií sice pracuje téměř dvě desetiletí, poslední dobou to je nicméně stále víc znát. Jako by u ní pro samou fotku nezůstávalo místo na obraz. Přestože se skoro vždy vyjadřovala realisticky, při pohledu zpět je patrné, že i její práce prošla proměnou. Od ironizující, respektive trochu groteskní polohy přes fázi jakéhosi magického realismu se postupně přibližuje k fotorealismu bez přívlastků. Její právě probíhající výstava, trefně nazvaná Prázdno, je toho asi zatím nejsilnějším důkazem.
Karíma Al-Mukhtarová
Radek Wohlmuth portfolio únor 2018
V poslední době na sebe upozornila hned několikrát. Její dílem vyšívané, dílem vycpané objekty patřily k tomu nejzajímavějšímu, co přinesla kolektivní výstava Perlorodky v nově přestěhované pražské White Pearl Gallery, kde se představila vedle Jiřího Davida, Jana Vytisky,...
Odsud – posud
Radek Wohlmuth recenze září 2017
Jaroslav Róna v Domě U Kamenného zvonu / Pokud chce velká instituce přitáhnout extrémní diváckou pozornost výstavou žijícího českého umělce, vsadí na jistotu, jinými slovy sáhne po někom z Tvrdohlavých. Potvrdila to už Národní galerie, která dala ve Valdštejnské...
Co rozpustí cukr…
Radek Wohlmuth recenze prosinec 2017
Ilona Németh v Karlin Studios / Manufaktura cukrových homolí se jmenovala na začátku prosince skončená výstava slovenské umělkyně s mezinárodním respektem Ilony Németh (1963), na které rozvinula svou linii sociálně angažovaných projektů. Tentokrát šlo o sondu do...
VYČERPALI JSTE SVŮJ MĚSÍČNÍ
LIMIT VOLNÝCH ČLÁNKŮ
Máte předplatné? Pak se stačí přihlásit.
Přihlásit seNemáte předplatné? A chcete číst dále?